سبد خرید 0

ترمیم کاغذ دیواری آسیب دیده

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 مرداد 1400 در ساعت 10 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فراموش نکنید که تحت هیچ شرایطی نمی توانید از برخی حوادث جلوگیری کنید. یک جسم تیز می تواند به کاغذ دیواری برخورد کرده و قسمتی از آن را قطع کند. جابجایی اثاثیه، انجام کارهای خانه، یا میخ کوبیدن آن به دیوار نیز می تواند باعث آسیب شود. شاید حیوان خانگی حتی می خواهد پنجه های خود را با کاغذ دیواری تیز کند. در این حالت بهتر است از کاغذ دیواری حیوانات استفاده کنید. بازی های کودکان گاهی اوقات می تواند علت این آسیب ها باشد و اگر از محیط اطراف خود آگاه نباشند، حرکت ناگهانی می تواند به کاغذ دیواری آسیب برساند. همه این موارد طبیعی است. شما نمی توانید راه حلی پیدا کنید، حداقل می توانید با ترفندها آسیب را جبران کنید. هنگام خرید کاغذ دیواری، همیشه بهتر است یک یا دو رول اضافی خریداری کنید تا بتوانید در مواقع مورد نیاز از آنها استفاده کنید. هنگامی که مواد کاغذ دیواری آماده می شوند، زمان بسیار کمی برای استفاده از آن باقی می ماند و بنابراین ماه ها یا حتی سال ها بعد، هنگامی که نیاز به تعمیر کاغذ دیواری آسیب دیده دارید، این ماده اولیه دیگر هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. برای تعمیر، می توانید از چسب های آماده ای که در اکثر فروشگاه های ابزار موجود است استفاده کنید. بسته به نوع کاغذ دیواری، باید چسب مناسب را انتخاب کنید. اگر می خواهید کل قسمت یا ردیف کاغذ دیواری را جایگزین کنید، بهتر است از مواد کفپوش جدید استفاده کنید. علاوه بر چسب، به پارچه بدون کرک و قلمو ساختمانی، غلطک رنگ و کاردک احتیاج داریم. ما نباید این کار را تحت فشار یا استرس انجام دهیم. باید با طمانیه پیش بروید و گاماس گاماس جلو بروید. با مای دکوری همراه باشید.

برای خرید پارکت لمینت با ما تماس بگیرید .

 

 

کاغذ دیواری آسیب دیده

گاهی اوقات فقط لایه بالایی کاغذ دیواری ممکن است آسیب ببیند، اما این آسیب آنقدر نیست که باعث کنده شدن و جدا شدن قسمتی از کاغذ دیواری شود. برای چسباندن لایه بالایی، می توانیم از یک ماده مخصوص برای چسباندن کاغذ دیواری یا چسب استفاده کنیم. ما باید این کار را با دقت و حساسیت زیاد انجام دهیم ، زیرا لایه بالایی هنگام خیس شدن به راحتی می تواند پاره شود. اگر قسمتی از کاغذ دیواری در اثر خراش های متعدد یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی که نمی تواند لکه ها را از بین ببرد آسیب ببیند، بهتر است قسمت آسیب دیده را با کاغذ دیواری جدید جایگزین کنید. البته بد نیست ابتدا انواع کاغذ دیواری را بشناسید سپس آن را جایگزین کرده و سپس به این مرحله از انجام کار بروید. برای انجام این کار، باید مداد و خط کش را بردارید و بسته به اندازه و شکل آسیب ، یک قاب مستطیلی یا مربع روی دیوار قرار دهید. چاقو را بردارید و قسمتی را که برای آن در نظر گرفته شده جدا کنید. اگر کاغذ دیواری شما از مواد سخت ساخته شده است ، باید این قسمت را با کمی آب و صابون مرطوب کنید. اگر کاغذ دیواری از کاغذ ساخته شده است ، باید در قسمت ارائه شده چند سوراخ کوچک ایجاد کنید تا آب بتواند به کاغذ نفوذ کند. برای تعمیر دیوار های نخی به راحتی می توانید کل قسمت را جدا کنید.

برای خرید چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید .

ترمیم کاغذ دیواری پاره شده ای که ظاهر و بافتی سالم دارد:

اگر آن قسمت از کاغذ دیواریتان که پاره شده شده است، اما بافت سالمی دارد و ظاهرش از بین نرفته است، آن را می توانید مجددا روی دیوار بچسبانید برای این کار ابتدا چسب کاغذ دیواری را با قلمو، روی دیواری که کاغذ از آن بلند شده است، بزنید. سپس اجازه دهید 5 دقیقه چسب روی دیوار بماند تا چسبندگی مناسبی پیدا کند.سپس کاغذ دیواری را روی دیوار بچسبانید. ابزار هواگیری را از روی بخش چسب زده به سمت قسمت پاره شده بکشید تا هوا و حباب ها را از زیر آن خارج کنید. با اسفنج نم دار چسب های بیرون زده را تمیز کنید.ترمیم کاغذ دیواری کنده شده ای که ظاهر و بافتش از بین رفته است. اگر ظاهر و بافت کاغذ دیواری آسیب دیده، از بین رفته است، باید آن بخش را برش دهید و کاغذ دیواری جدید به جای آن بچسبانید ابتدابه فاصله چند سانتیمتر اطراف قسمت آسیب دیده را با کاتر تیز برش دهید. سپس بخشی که برش داده اید را از روی دیوار بکنید. اگر دیوار زیر کاغذ دیواری نیز آسیب دیده و ترک خورده است، ابتدا باید آن را بردارید ، سپس آن را با پرکننده  ایی مانند خمیر بتونه پر کنید و بگذارید یک روز کامل خشک شود. سپس بخش جدا شده را روی رول کاغذ دیواری بگذارید و آن را تنظیم کنید تا طرح ها روی هم قرار بگیرند. چند سانتی متری کاغذ دیواری جدید را از هر طرف بلند تر برش دهید. چسب را پشت تکه جدید بزنید. گوشه های کاغذ دیواری را  روی هم قرار دهید و اجازه دهید 5 دقیقه به این حالت بماند تا کاغذ دیواری چسب را به خوبی جذب خود کند. مرحله بالا را به صورتی انجام دهید که خط تا روی کاغذ دیواری نیافتد.بخش جدید را روی دیوار قرار دهید و آن را با طرح اطرافش هماهنگ و تطبیق دهید. ابزار هواگیری را از وسط به کناره ها بکشید تا حباب و هوای زیر کاغذ دیواری خارج شود. با کاتر قسمت های اضافی را برش دهید.سپس با اسفنج نمدار چسب های بیرون زده را پاک کنید. 1تا 2 روز کامل به بخشی که آن را ترمیم کرده اید، دست نزنید تا چسب خشک شود و به خوبی روی دیوار بچسبد.

 

کاغذ دیواری طرح دار

اگر کاغذ دیواری طرح دار دارید، ممکن است لازم باشد کمی امتحان کنید. در رول کاغذ دیواری ،قسمتی را انتخاب کنید که طرح آن با قسمت آسیب دیده هم تراز باشد. قسمت جایگزین را از رول کاغذ دیواری جدا کنید و 5 سانتی متر اندازه بگیرید. به طرف قسمت آسیب دیده کاغذ دیواری در هر طرف حرکت کنید. حالا باید یک قسمت جدید و سالم را به دیوار بچسبانید و سعی کنید طرح را با قسمت آسیب دیده مطابقت دهید. برای جدا کردن قسمت آسیب دیده می توانید از اسپاتول استفاده کنید.

 

برای خرید موکت با ما تماس بگیرید .

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()